28 Haziran 2007 Perşembe

Sakarya'da Yapılan Türkiye Bisiklet Şampiyonası


SAKARYA KURTULUŞ KUPASI TÜRKİYE BİSİKLET ŞAMPİYONASI ARDINDAN

Merhaba sevgili bisiklet dostları,
yukarıdaki başlıktanda anlaşıldığı üzere kurtuluş kupası Türkiye şampiyonası genel hatları ile Türkiye'de yapılan yarışmaların klasik olarak bir benzeri niteliginde olan ve her zaman eleştirilen konu başlıkları ile çok büyük olumsuzluklar ve kazalar yaşanmadan tamamlanmıştır. Emeği geçen başta Sakarya gençlik spor il müdürüne ,ve tüm ekibine emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum.Yanlız bu yıl Alanya hariç tüm( kupası ) adı altında yapılan bisiklet yarışmalarının hiç birinde ne ferdi birincilere ne de takım da dereceye girenlere hiç bir kupa şilt veya plaket verilmemesi bisiklet kulüpleri açısından üzücü, federasyon açısından bir eksiklik ve zaafiyet olarak görülüyor.Maddi olarak çok büyük bir meblag oluşturmayan kupalar mutlaka takımlara veya ferdi birincilere verilmelidir. Ayrıca yol bisikleti Türkiye şampiyonasında birinci olanlarada birincilik formaları yarışma sonunda giydirilmeliydi.Bir yıl boyunca sporcunun taşıyacagı formayı ilk olarak federasyon, devamında da imkanları elverdiği ölçüde kulüpler tarafından bu formalar yaptırıldı. Sonuç olarak çok yavan boş bir Türkiye şampiyonası geçirdik .Kazananları tekrar tebrik eder, konu bahsi oln eksikliklerin bir an önce giderilmesi arzu eder, saygılar sunarım.

1 yorum:

**E**R** dedi ki...

ben sakaryadiki yarısta geç bayanlarda tuba karaaslan'ı ve gül celibiyi kutluyorum ve onları birdahaki yarıslarda basarılar diliyorum. tuba'yda milli takımda iyi yerlere gelmesini diliyorum ve busite daha cok resim viedo olmasın istiyorum ve sizin hiç erkek bisikletcileriniz yok mu? varsa onları da görmek istiyoruz.