3 Ekim 2007 Çarşamba

Milli Takım Forma ve Malzemeleri

Merhaba,

Geçen günlerde bir internet sitesinin ikinci el bisiklet ve bisiklet malzemeleri bölümünde bir sporcumuza ve kendime ihtiyacım olan bisiklet malzemesi ararken karşıma çıkan satılık bisiklet milli takım forma ve taytlarının olması dikkatimi çekti.

Baktım satan kişi milli takım sporcusu degil milli bir sporcu olmamış fakat sanırım dağ bisikleti milli takımana zaman zaman masörlük(Masörlük belgesi varmı yokmu bilmiyorum ama tatışılır) yapan bir kişi çıkması beni şaşırttı doğrusu çünkü milli takım yarışma kıyafetleri sadece milli takım adına uluslararası müsabakalara katılacak sporculara belli bir zaman için zimmet karşılğında veririlir.

Bu zaman zarfında da sporculara ikinci kez (zorunlu haller dışında )Milli takım malzemeleri verilmez.Ayrıca milli takım adına müsabakaya katılın milli sporcularımız bu malzemeleri yurt içindeki müsabakalardada kullanmaları doğru değildir.Bukonuda Bisiklet federasyonu Bisiklet kulüplerini bir yazı ile uyarmasına ragmen pek etkili olamadığı görülmektedir.

Yanlız sitede milli takım malzemelerini satanbu kişinin bu malzemeleri nasıl temin ettiğide bir soru işaretdir.Büyük ihtimalle dağ bisikleti sporcularındanda düşük fiyatla almış olma ihtimalide vardır.


Bisiklet federasyonun bu konunun üzerinde titizlikle duracağını umuyor, saygılar sunuyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hahahaha sen ne diyorsun abi, adamlar adana'da bsiklet dükkanında satıyorlar formayı,taytı. ayrıca mtb ile uğraşan herkeste milli tkmın tüm malzemeleri mevcut.

Adsız dedi ki...

Eskiden milli takım forması giymekten gurur duyardım

artık herkeste var :(