9 Temmuz 2007 Pazartesi

Kocaeli'nde Bisikletçi Nasıl Olabilirim ?


Kocaeli'nde bisikletçi nasıl olabilirim ?

Öncelikli olarak başalngıçta doğru yerlere müracaat ederek yola girmelisiniz.

İlk düşünülecek kurum Gençlik ve Spor İl müdürlüğü
Adres : İzmit ismetpaşa stadyumu aynı çenesuyu /Derince
Tel:2290007 ve 4443444

Ayrıca İzmit Atatürk Spor Salonu Bisiklet Egitim Merkezi
Tel:3243550
Bisiklet Antrenörü tel:05327357166

Büyükşehir Belediyesi spor Kulübü Olimpik Buz pateni
Brisaspor Bisiklet kulübü brisa aş. alikahya tesisleri 3165880--3165889 Nadir Yavuz

Kimler başvurabilir?

KIZLAR--ERKEKLER , 10--16 Yaş arası bisiklet kullanmayı bilen bisiklet yarışçısı olmak isteyen herkes başvurabilir.
Ücret yoktur, bisiklet dahil herşey kulüp tarafından karşılanır.

1 yorum:

okan41 dedi ki...

merhaba değerli abilerim ve hocalarım ben okan tam bir bisiklet delisiyim ama ben bu yeteniğimi güçlendirmek istiyorum ve geleceğin bisikletçisi olmak istiyorum ne olur benim hayallerimi gerçekleştirin

şimdiden teşekkürler