31 Ekim 2011 Pazartesi

Cumhuriyet Bisiklet Yarışmaları-2011

merhaba Bisiklet Dostları;27 ekim 2011 günü cumhuriyetimizin 88 yılı için körfez ilçemizde düzenlediğimiz bisiklet yarışmasına ilçemizdeki çeşitli lise ve ilköğretim okullarından 175 öğrenci sporcumuzun başlarında beden eğitimi öğretmenleri ile katılması bizleri son derece mutlu etti. Körfez otomobil pistinin içinde yaptığımız müsabakalara tüm katılımcılarımıza ,hakemlerimize,Beden Eğitimi Öğretmenlerimize ve görevli personelimize teşekkürler ediyoruz.













LİSE KIZLAR-- ÖDÜLVEREN

1-MERYEM BAŞARAN HEREKE KIZ TEK. LİSESİ EMİN KAHYAOĞLU-HAKEM

2-MERVE DEĞİRMENCİ " " "

3-ŞEYME CANAYAKIN KÖRFEZ KIZ MES.LİSESİ

İLKÖĞRETİM KIZLAR

1-MELİSA PARLAK AHMET TANER KIŞLALI İ.Ö.OK. M.ZEKİ KUTLU--HAKEM

2-NİSA CANBAY TÜPRAŞ İ.Ö.OK.

3-AYCAN GÜN ULUBEY İ.Ö. OK.

LİSE ERKEKLER

1-TOLGA UZALA TÜPRAŞ 50. YIL LİSESİ SELMA SÖNMEZ-

2-SERCAN YILDIZ " "

3-EMRE ENES ATAGÜN M.GAZ H. DEMİRÖREN ÇPL.

İLK ÖĞRETİM ERKEK 1. GRUP

1-BEHLÜL DEMİR TÜPRAŞ İ.Ö.OK BERRİN BARAK-B.E.ÖĞRETMEN

2-SADULLAH YAZAR " "

3-ERDEM DANIŞMA " "

İLK ÖĞRETİM ERKEK 2.GRUP

1-GÖKHAN DEMİR AL A.TANER KIŞLALI İ.Ö.OK. MUHAMMET ATMACA-B.E. ÖĞRETMENİ

2-EBUBEKİR İŞBORALI İGSAŞ İ.Ö.OK.

3-KEREM YAŞAR A.TANER KIŞLALI İ.Ö.OK.

İLKÖĞRETİM ERKEK 3.GRUP

1-HASAN EREN YARAR ÖZEL ERKUL BAHAR İ.Ö.OK. HAMZA ALYILMAZ-B.E.ÖĞRETMENİ

2-HAMZA FURKAN DEMİRHAN " " " "

3-UĞUR KILIÇ ULUBEY İ.Ö.OK.

Hiç yorum yok: