28 Nisan 2008 Pazartesi

ÜNİVERSİTELERARASI BİSİKLET YARIŞMASI

Merhaba Bisiklet Dostları;

Üniversitelerarası DAĞ BİSİKLETİ yarışması 08 mayıs 2008 de kocaeli de yapılmış olup sonuçları aşağıdaki gibidir.
Müsabakaya Katılan tüm arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum.Çok iyi bir şekilde sizleri karşılayıp ağırlayamadığımız içinde ayrıca özür diliyorum. Çünkü katılım az olunca emeklerimizin manevi karşılığını alamadığımızı düşünüyorum eğer yol bisikletide katılım olup yapılabilseydi veya mazereteleri sebebiyle gelemeyen arkadaşlarımızda müsabakaya katılabilselerdi sanırım daha güzel olacaktı. yinede herkese teşekkür ediyor gelecek yıllardaki müsabakalarda görüşmek üzere hoşçakalın. Yarışmanın Sonuçları ... >>>








organizasyon komitesi









erkekler ilk beş kürsü




bayanlar ilk üç kürsü


tüm katılan üniversite temsilcilerine plaket verilmesi





- Üniversitelerarası Dağ Bisikleti Türkiye Şampiyonası Sonuçları ... >>>

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam Merhaba. Ben Mustafa Önder ATİK

Öncelikle böyle bi aktivite düzenleyip üniversiteler arası bisiklet şampiyonası gibi önemli bir etkinlikte bizleri davet edip etkinliğe imkan tanıdığınız için teşekkür ediyorum. Gerçekten herşey çok güzeldi. Çok çok teşekkür ederim. Benim merak ettiğim bi konu. Resim felan yayınlanmayacakmı acaba. Resimler çekildi diye biliyoruz ama resim yoksada sorun deil. Merak ettiğim için soruyorum. Tekrar teşekkür eder derece yapan ve katılan arkadaşları tebrik eder saygılar sunarım.


Mustafa Önder ATİK

Zonguldak Karaelmas Üniversitesi / Ereğli Eğitim Fakültesi

Okula dedi ki...

Ben de fotoğraflara baktım ama pek fotoğraf göremedim:-)

Acaba yarış sırasında fotoğrafçıların çektiği fotoğraflara nasıl ulaşabiliriz?

Umarım bu blogla ilgilenen birileri de vardır:-)