Merhaba Bisiklet dostları;
Uci 1 Nisan 2021 den itibaren geçerli olmak üzere yol yarışmalarında direksiyonda kol tutuşları,çöp atma bölgeleri ile güvenlik bariyerleri hakkında çeşitli düzenlemeleri ve cezaları bunları sizinle paylaşmak istedik.
UCI, ön kolların barlarda aero pozisyonunu yasakladı, çöp atma için cezalar ekledi
Sonra sözde
'süper-tuck' konumunu yasaklayan , UCI
yaygın Kopan ya kullanılan ön kol-on-barlar aerodinamik pozisyonunu yasaklayan
dahil diğer yeni kurallar ve cezalar, bir dizi daha da profesyonel Peloton öfke
binici muhtemeldir .
Etap yarışlarında, birinci atık atma
ihlali 30 saniyelik ceza ile, ikinci ihlal iki dakikalık ceza ile
cezalandırılabilirken üçüncü ihlal diskalifiye ile sonuçlanabilir.
Yeni kurallar 1 Nisan'da yürürlüğe
girecek.
Trentin, sürücü
güvenliğini artırmak için kalıcı kurallar getirmeyi umuyor Groenewegen,
Tour de Pologne'da Jakobsen kazasına neden olduğu için dokuz aylık yasak aldı
Biniciler, son birkaç gün içinde
'süper-sokma' pozisyonuna getirilen yasağa karşı şikayette bulundular ve
muhtemelen çöp atma ve aero-bar pozisyonunu kullanma cezasını geri
püskürtecekler.
Tim Wellens (Lotto-Soudal), Étoile de
Bessèges'in 3. aşamasını kazanmak için tek başına saldırırken bu konumu
başarıyla kullandı ve genel zaferi ayarlamak için yeterli zaman kazandı.
Madde 1.3.008 şunu ifade etmektedir:
"Sürücü normalde bisiklet üzerinde oturma pozisyonu almalıdır. Bu
pozisyon, tek destek noktasının şu olmasını gerektirir: pedallardaki ayaklar,
gidonlardaki eller ve sele üzerindeki koltuk. "
Deceuninck-QuickStep'ten tecrübeli
Belçikalı binici Iljo Keisse, pozisyonla ilgili yeni kurallara ilk tepki
verenlerden biriydi ve tweet attı: "Nasıl bisiklet sürüp ineceğimize
kendimiz karar vereceğiz. UCI'de önce her şeyin kendi içinde olduğundan emin
olmalılar. sorumluluk sırayla ... "
Biniciler geleneksel olarak boş
bidonları taraftarlara veya pelotondan uzağa fırlatır ve yemek veya jel
yedikten sonra çöp atarlar. Bununla birlikte, son yıllarda bazı sürücüler
çevreye saygı duymak için atıklarını ceplerinde tutmayı tercih ettikleri için
çöpler eleştirildi.
Şimdi, yarış organizatörleri çöp bırakma
bölgelerinin sayısını artırmalı ve onları bitişe yakın son bir çöp bölgesi
olacak şekilde "etkinlik veya etap güzergahı boyunca her 30-40 kilometrede
bir" yerleştirmelidir.
UCI ayrıca güncellenmiş belgede,
"bitiş hattından en az 300 metre önce ve sonra 100 metrelik bir alan
bariyerlerle korunacaktır" belirterek, yol kenarı bariyerleriyle ilgili
kurallarını sıkılaştırdı.
Geçtiğimiz hafta, UCI, yarışların
bitimine yönelik yol kenarı engellerinin, UCI'nin paydaşlarla istişare içinde
hazırlamasından sonra 2022'de standart düzenlemelere kavuşacağını
söyledi.
UCI şimdi hafif, plastik bariyerlerin kullanımını yasakladı ve yeni
oluşturulan olay güvenlik yöneticisi figürünün "yarış rotasının son
bölümüne ve özellikle finişten önceki son yüzüncü metreye özel dikkat
göstereceğini ve güvenlik koşullarının gözlemlendiğini söyledi. Bu, özellikle
grup sprintlerinde bitmesi muhtemel olaylar için önemlidir. "